Daha profesyonel bir site kurulumu için

3 Temmuz 2010 Cumartesi

İyimserce Bir Çıldırış

0






-Alo canımİyimserce Bir Çıldırışgünaydın.Nasılsın? İyimserce Bir Çıldırış -Günaydın hayatımın erkeği.Ben çok iyiyimİyimserce Bir Çıldırışhem de pek çok.Çünkü seni seviyorum.Çok seviyorumİyimserce Bir Çıldırışçoook.En güzel günlerimden birine uyandım.Sen nasılsın? -İyi olmana sevindim.Ben pek iyi sayılmam.Çünkü sana bazı şeyleri anlatmam konusunda uygun zamanı seçip seçmediğimin tereddütü içindeyim. -Dedim ya hayatımİyimserce Bir Çıldırışen güzel günlerimden birini yaşıyorum.Gece rüyalarımda çok uzun süre sen vardın.Hatta hep sen vardın.Senin hayalinle yattımİyimserce Bir Çıldırışsenin rüyalarınla uyandım.Bu nedenle benim iyiymserliğimi bozacak hiç bir şey düşenemiyorum. -Buna rağmen söyleyip söylememe konusundaki kararsızlığımı yenebilmiş değilim. -Her şeyi paylaş benimle aşkım. -Öyleyse hazır olİyimserce Bir Çıldırışitiraflarım başlıyor:Ben geçen hafta kötü bir şey yaptım.Bir müşterinin işini çabuklaştırmak için ondan rüşvet aldım.Şimdi de vicdanım beni rahatsız ediyor. -Aaaİyimserce Bir Çıldırışüzüldüğün şeye bak.Bu devirde rüşvet almayan mı kaldı?Hem o rüşvet değilİyimserce Bir Çıldırışhediyedir canım hediye… -Üç gün önce Altan ile Filizİyimserce Bir ÇıldırışOkan’ın aleyhinde konuşuyorlardı.Ben de duyduklarımı Okan’a anlattım.Okan bunları duyunca çok sinirlendi ve Filiz’e laf söylediİyimserce Bir Çıldırışama Altan’ın da gözünü morarttı.Yaptığım çok kötü bir şey değil mi?Utanç içindeyim.Ben dedikoducu muyum? -Sen niye utanasın ki?Onlar utansın.Sen gerçeği söylediğin için dedikoducu olarak görülemezsin. -Etrafımdaki insanlara maddi bir yardımım dokunacak diye ödüm kopuyor.Kimseye bir şey ısmarlamıyorım.Bir dilenciye bile beş kuruş vermem.Kendi yediklerime harcadığım para bile beni üzüyor.Ben cimri birisiyim. -Buna cimrilik değilİyimserce Bir Çıldırıştutumluluk denir.Hem ne demiş atalarımız “İşten artmazİyimserce Bir Çıldırışdişten artar.”.İleride kuracağımız yuvamız için şimdiden birikim yapmış olmuyor musun böylece? -Bir arkadaşıma borç para verecektim.Sözümü tutmadığım için arkadaşım iflas etti.Ben bir kalleşim. -Olur mu hayatım?Kabahat arkadaşında.Başkasına güvenip de borç yapmasaydı.Elin şeyiyle gerdeğe girmeye kalkarsa olacağı budur işte. -Şey dedin de aklıma geldi.Aslında hiç aklımdan çıkmıyor ya…Bu sorunu nasıl çözeceğimi bilemiyorum.Benim erkekliğim galiba öldü.İçimde cinselliğe karşı bir isteksizlik var. -Bunu kendine dert etme.Çağımızın hastalığı bu.Zaman zaman her erkek buna yakalanabiliyor.Hem ben seni seks yönünden güçlü olduğun için değilİyimserce Bir Çıldırışkişiliğin güçlü olduğu için seviyorum. -Kemal beyin masa üzeride duran telefonunu aldımİyimserce Bir Çıldırışçantama koydum.İçindeki sim kartını değiştirip kullanıyorum.Bu yaptığım hırsızlık değil mi? -Hırsızlık sayılmaz hayatım.Sadece görmeden almışsınİyimserce Bir Çıldırışhepsi bu. -İşyerinin bilgisayarını çökerttim.Patron sorunca da suçu yanıbaşımdaki arkadaşıma attım.Ben kesinlikle bir iftiracıyım. -“Gemisini kurtaran kaptandır” derlerİyimserce Bir Çıldırışsen de kendini kurtarmışsın.Niye iftiracı sayılasın? -Bitmedi bir tane daha var?Söyleyeyim mi? -Söyle tabii benim mert erkeğim.Baksana kendine dert ettiğin şu ufacık şeylere!Şimdiki söyleyeceğin de ötekiler gibi basit bir şeydir nasıl olsa. -Pek basit değilİyimserce Bir Çıldırışama madem ısrar ettin söyleyeyim;Ben seni başka bir kadınla aldatıyorum. -Olur böyle şeylerİyimserce Bir Çıldırışdert etme hayatım. -Galiba anlamadın: BEN SENİ BAŞKA BİR KADINLA ALDATIYORUM. - Neİyimserce Bir ÇıldırışnEİyimserce Bir ÇıldırışNeİyimserce Bir ÇıldırışNEİyimserce Bir ÇıldırışNEEEE? Seni adi rüşvetçiİyimserce Bir Çıldırışseni dili kopası dedikoducuİyimserce Bir Çıldırışseni sefil pintiİyimserce Bir Çıldırışseni utanmaz kalleşİyimserce Bir Çıldırışseni erkek bozuntusu nonoşİyimserce Bir Çıldırışseni pis hırsızİyimserce Bir Çıldırışseni pis iftiracıİyimserce Bir Çıldırışseniİyimserce Bir Çıldırışseni… -Bitti mi? -Hayır bitmedi.Sonuncusu da şu:İnşallah en kısa zamanda beni aldattığın o kancığın üzerinde geberirsin!Ben de cenazeni Playboy kızlarına kaldırttırırım ve de mezarının başına taş yerine Venüs heykelini dikerim.
Stay Connected With Free Updates
Subscribe via Email
You Might Also Like
Masaloku.blogspot.com bir yazım paylaşım blogudur. Eğer siteki paylaşımlardan bir ya da birden fazlasının T.C. yasalarına aykırı olduğunu veya yayınlanmasında diğer yasal ya da etik engeller olduğunu düşünüyorsanız lütfen site yönetimi ile iletişime geçiniz



leventekce @ yandex.com


Masalların faydaları...

Masallar, zor durumlarla başa çıkabilme, dinleme ve akıl yürütme becerilerini artırıyor.
Dil gelişimine katkıda bulunuyor.
Düşünce gücünün gelişmesini destekliyor.
Çocuğun hayal dünyasını zenginleştiriyor.
Dinleme ve akıl yürütme yetileri ile entelektüel birikimlerini geliştiriyor.