Daha profesyonel bir site kurulumu için

3 Temmuz 2010 Cumartesi

Geceye Sitem

0






"Yine isyan ediyorum sana karsi seni hatirlatan her seye karsi... Verdigin tüm acilara inat haykirmak istiyorum adini haykirmak istiyorum "Seni artik sevmiyorum!" Unutulmaz bir sevdanin ardindan kalan tek hatiran ardinda yitik biraktigin bu gözyaslari simdi. Yazik ki unutuluyorsun. Bir zamanlar en degerli varligimken simdi unutulmaya mecbur unutulmaya mahkumsun! Dün gece yine benimleydin. O en sevimli o en unutamadigim halinle... Ne zaman yanina gelsem kaçiyordun benden sanki suçluymusçasina . Ardinda bir ben kaliyordum birde yalniz bir sehir. Sokaklarda ariyordum seni kimsesiz yalniz karanlik sokaklarda. Bazi bazi karsima sarhoslar çikiyordu. Korkmuyordum onlardan ilgilenmiyordum. Ben seni ariyordum seni istiyordum tüm benligimle... Ne kadar zaman geçmis bilmiyorum. Soguk üsüyorum ariyorum ariyorum... Geçmiste eksik kalan bir sey var aradigim. Bilmedigim bir yerdeyim. Kimseler yok. Etraf çok karanlik hani korktugun türden. Sessizve issiz bir tek köpeklerin sesleri var uzaktan gelen. Bir seyler dolaniyor etrafimda gölgen gibi ama göremiyorum. Hissediyorum. Kokun sinmis her yere o güzelim parfüm kokularin. Biliyorum sen yani basimdasin ama sana ulasmak imkansiz. Avucumun içindesin dokunamiyorum sicaksin. Ellerim yaniyor yüregim yaniyor dokunamiyorum. Biliyorum ki! sen benimsin avucumun içindesin kim ne derse desin benimlesin. Çok soguk donuyorum avucum sicak sicacik. Sen varsin ellerim arasinda ama seni tutamiyorum. Kayiyorsun usulca parmaklarimin arasindan cansiz ruhsuz. Bakiyorum sana öylece anlamsiz öylece duygusuz. Gülüyorlar seni sevmeyenler beni sevmeyenler. Agliyorum agliyorum... Ve bir an olsun geçmiyor saatler. Günler yok aylar yok zaman yok! Heryer yagmur her yer islak. Insanlar aciyor bana. Çocuklar alay ediyor. Tekmeleyenler lanet edenler... Bitkinim halim yok yürümeye. Ne zamandir bu haldeyim bildigim yok. Pismanim seni kaybettim. Ne olur affet beni. Geri dön dön ne olur. Dön dön dön!... Belki seni tekrar yasatirim belki de bende yanina gelirim. Artik çaresi yok sensizligin. Pismanlik gurur anlamini yitirdi çoktan. Bir sen varsin bir de askin! Dün gece yine seninleydim yine benimleydin. "Seni seviyorum". Bir rüyaydi seni kaybettigim bir hayaldi gerçeklesmesini istemedigim. Sükürler olsun ki uyandim sükürler olsun ki yanimdasin!"
Stay Connected With Free Updates
Subscribe via Email
You Might Also Like
Masaloku.blogspot.com bir yazım paylaşım blogudur. Eğer siteki paylaşımlardan bir ya da birden fazlasının T.C. yasalarına aykırı olduğunu veya yayınlanmasında diğer yasal ya da etik engeller olduğunu düşünüyorsanız lütfen site yönetimi ile iletişime geçiniz



leventekce @ yandex.com


Masalların faydaları...

Masallar, zor durumlarla başa çıkabilme, dinleme ve akıl yürütme becerilerini artırıyor.
Dil gelişimine katkıda bulunuyor.
Düşünce gücünün gelişmesini destekliyor.
Çocuğun hayal dünyasını zenginleştiriyor.
Dinleme ve akıl yürütme yetileri ile entelektüel birikimlerini geliştiriyor.